Over ons

Over Hoorn,  Echt mooi

Hoorn echt mooi is ontstaan uit een werkgroep genaamd ‘Het Samenwerkingscollectief Hoorn’ waarin verschillende lokale winkeliers, horeca en culturele instellingen zich vrijwillig inzetten om de stad vanuit hun eigen kennis en kunde te promoten. Samen zorgen zij voor een hoogwaardig en compleet aanbod dat samenkomt op de website hoornechtmooi.nl. Het team wordt gesteund door de lokale marketing professionals, die als geen ander weten hoe je Hoorn kunt promoten. Financieel wordt het initiatief gesteund door vereniging in de binnenstad, OSH Hoorn. Het doel is om binnen 1 jaar minimaal 1 miljoen mensen te bereiken en te laten zien hoe mooi Hoorn echt is. De website is overigens pas sinds mei 2022 online en nog volop in ontwikkeling. Mist er iets? Meld dan ook jouw bijdrage aan.

 

Het Samenwerkingscollectief Hoorn

Verschillende partijen hebben zich vrijwillig ingezet bij het maken of  het verbeteren van de plannen om de stad beter op de kaart te zetten. Met dank aan:

  • Stichting Kunst en Cultuur
  • Warenhuis Hoorn
  • HOC Hoorn
  • Noorderkerk Hoorn
  • Oud Hoorn
  • Museum van de 20e eeuw
  • OSH Hoorn
  • De Hoornse Straatjes
  • KHN Hoorn
  • Stoomtram museum
  • Westfries Museum 
  • De straatambassadeurs (De nieuwe winkelstraat) 

 

Locaties

De locaties zijn toegevoegd door 300+ ondernemers en organisaties, via Hoorn Echt mooi of via Warenhuis Hoorn. 

 

Redactie

Per thema zorgen vrijwillige verantwoordelijke voor een kwalitatief en actueel aanbod: 

  • Winkelen: Rianne van der Riet (Bruggemann mode) 
  • Actief:  Vacature 
  • Cultuur: Ron Dol (In de praktijk) 
  • Horeca: Vacature 
  • Homepage en contact: José linders (Warenhuis Hoorn)

 

Marketing team

  • SEM Werkt (Online marketing)
  • Devani Creative (Concept en creatie)
  • Vitamedia (Concept en copy)
  • Benno Ellerbroek (Stadsfotograaf)
  • Sprintprint (Printwerk)

Wil jij je ook inzetten voor de promotie van Hoorn, laat het dan weten! Mail naar info@hoornechtmooi.nl.